Friday 4 March 2011

Permulaanku



 Assalamualaikum,

Tak pernah pon terfikir nak ade blog sendiri tapi pada 5 Mac 2011,
di suatu tempat di Residen Rambai I4P
aku terfikir nak ade 'my own blog'
~semangat membara!!~
diri nih x power pon bab2 menulis just apabila melihat rum8 ku slalu update blog die,
aku pon teringin la join sekaki
~pengaruh dr rum8~ thanks kak wan :-)

jadi sebelum mengorak langkah yg x bape  jauh rasenyer... :-p
-ayat novel-.
hahah molek la kalau aku citer cikit pasal empunya
Tinta Miftah...
  asal dari Kuala Pilah ,Negeri Sembilan
  anak ke 3 dari 4 org adik beradik
keluarga merupakan insan2 terpenting dlm hidup aku
aku bersyukur sebb dilahirkan dalam keluarga nih... nih gambar org2 terpenting dlm hidup aku :-))
keluarga tercinta
   hobi aku skrg nih pada laptop dan novel
  aku kaki novel...~suke baca tp x reti nk mengarang2 novel nih...
  sekarang menuntut ilmu kat IPG KAMPUS PULAU PINANG

insyaallah tamat pengajian dengan segulung ijazah perguruan aka CIKGU...

rase mcm cukup kot intro aku kasi,,,nk tulis pon  den x ado idea g.
 almaklumla
baru nk blaja selok belok blog ....


~salam perkenalan dari Tinta Miftah~

3 comments: